Saturday, February 12, 2011

Sahabat






Kini aku sendiri meniti erti sebuah persahabatan.
Persahabatan yang hakiki..
Sahabat,
tanpamu siapalah aku..
tanpamu aku tidak akan di sini
tanpamu aku x kenal erti persahabatan..
Sahabat,
Siapa sangka perkenalan yang singkat membolehkan kte pergi jauh hingga kesini..
Siapa sangka dunia yang luas ini menemukan kita..
siapa sangka dari perkenalan menerbitkan erti sebuah persahabatan..
Tapi kini semua sudah berlalu..
Berlalu seperti angin..
Jauh meninggalkan diri ini..
Ku renung gambarmu sahabat..
Ku kenang kisah kite bersama..
Kisah sewaktu kita sama2 di alam perjuangan..
Sahabat..
Andai boleh ku putarkan masa
Ingin sahaja aku manfaatkan masa bersamamu..
Tp aku pasrah setiap yang berlaku x kan berulang kembali..
Terima kasih sahabat di atas persahabatan ini..
Aku sayang kamu…
Nukilan hati..wat mu sahabat…


No comments: